Läsarfråga!

Fick en läsarfråga som jag tänkte svara på här. Med tanke på att det kanske är fler som undrar :)


Först vill jag bara säga att du verkar vara en väldans söt tjej! Och jag tycker att det är jätteroligt att du läst min blogg så länge :D kram till dig <3

Det är sällan jag har problem med mina piercingar. Har förjävla bra läkekött(vilket jag är glad för)! Dock så vart det liite strul med första piercingen i läppen, eftersom staven var för kort. Då hände det en gång att huden växte över plattan på insidan över natten :S det var mindre mysigt!

Och en av mina cheeks är rätt inflamerad just nu, men tvättar den så ofta jag kan, cheeks har väldigt lång läketid. Men eftersom mitt läkekött är så bra och jag tvättar den ordenligt så blir det nog bra snart ^^ 

Det är väl enda "problemen" som jag har med mina piercingar :) hoppas det duger som svar ^^ 

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback