Sovmorgon <3

hell yeah! dock var jag smart nog å ställa klockan på 05:40 TROTS att jag kunde kliva upp 07:30..
smart tjej... 
sen kunde jag inte somna om. iiiiiiiiiinte kul. men jaja! eftersom att det var sovmorgon och solen
sken så passade jag på att sminka mig på riktigt! har blivit suuuuperlat med sminkningen nu såhär
på sista tiden.. vetifan inte vad som är fel ;o 
liksom, hela höstterminen hade jag olika sminkningar varje dag?! nu bah: näe, tar lite eyeliner bara.
spank på mig! 

Hände lite roliga grejer idag. Först så kom musikvikarien (som är supersnygg) till våran SO lektion och
vinka ut mig till kapprummet (HAHA PEDDO<3), där han sa att våran riktiga musiklärare ringt till
honom igårkväll och sa att jag skulle ha MVG i musik <: även om jag fick jättedåligt resultat på
musikhistoria-provet.. hehe... JAG KÄNNER MIG BÄST! 
Sen åt jag upp typ halva Görtis tårta som hon gjort på hemkunskapen (a)


Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback