Nadias place lao

idag hare fan hänt möe! drog först ut tanden.. sen helt spontant  valde jag att ha idrottslektion för små 7orna... haha.. varmt as helllll!
sen gick jag på marknaden med älski å hennes mamma ca 1 h. lökade sönder. seriöst.
köpte nya solbrillz iaf! alla mina är borta/trasig... fml...
fick sen reda på, när jag var påväg te bussen för å åka till nadia, att min nya mobil kommit!!!
så jag åkte te söderala dirr, och älskling följde med lite spontant.. haha..
vad det är får ni dock reda på imorgon ;) bloggar från den nu iaf!
h/e så vare kokhett ute när vi åkte dit, och spöregn när vi kom tillbaka...
sen har jag bara suttit å göttat mig med Nadia hela dagen :D
inga bilder tyvärr. bara på instagram! @fatattentionwhorre


Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv; Finast!



Ja, det var det verkligen! ^^

2012-05-26 // 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback