Måndag.. again...

Måndagar är snusk. haha, jag tror jag skriver något liknande varje måndag?
shiiiiiit. 
h/e så gick dagen väldigt fort, precis som alla dagar gör nu dom sista veckorna.
längtar as heeeeeeeeeeeeeell tills jag slipper skiten! :D 

Min avslutningsklänning kom idag med. typ. dom äcklena skickade fel klänning -.-'
blir så förbannad. det är 2½ vecka kvar, jag måste hinna skicka tillbaka fel klänning, få hem den
nya RIKTIGA, prova den å hoppas att jag kan ha den, OM INTE så måste jag skicka tillbaka å
byta storlek! HOR.

Hittade en gammal bild på mig sen förra året.. DAMN VAD FIN JAG ÄR.
ser dock ingen stor skillnad? förutom att jag inte hade smink den dagen 2011, och snakesen är fake?

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback