inte min dag idag..

Fick min äckliga jävla mens idag. är jag förvånad? NEJ. även om den skulle
kommit på onsdag. min mens hatar mig. det är ju kulllllll :)
har fetaste värken i magen, vill ha glass.. men inte har jag nå pengar till det
nu eh D:

Någon som har nå tips på vad man kan göra? har testat det mesta, men inget funkar..

Eftersom att älskling har lite svårt med matten, så försökte jag hjälpa henne så gott
jag kunde.. hoppas att det hälpa.. ;_;
Dock så har hon åkt hem nu, och jag kommer vara forever alone och ligga och
ha ont hela dagen. utan cigg. utan glass. TOPPENDAG! (y)

Kommentera något? puss <3

Klart det hjälpte! Näru kommer hit kan jag jobba med mina mattegrejer med! :) du är bäst! :*<3

2012-05-05 // 17:12:47
» Nadia

Sägs att det ska vara bra att röra på sig om man har mensvärk. Ta en Ipren och en Alvedon + värmekudde! <3

2012-05-05 // 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback