Gårdagen:

Sov ju hos Nadia, som ni vet ^-^
Det var supermysigt! :D var ju meningen att vi skulle spela sims.. men jag kunde inte spela
så möe eftersom mitt sims är cp i huvve.. får väl installera om skiten igen då! 
HOR.

h/e så trodde jag att jag skulle vara värsta tyst osv.. men jag å nadia prata som fan <:
typ som om vi hade umgåtts .. stavas de så? .. jaja, hur många gånger som helst! 
det var nice :D fikade lite å kollade på BB ^^

provade också latte med vanilj i! det var supergott :ö dock så dricker jag varma drycker lite för
segt.. så den hann bli kall innan jag drack upp den, å då vart en snusk (a) 

och Nadia sitter supergulligt HELA TIDEN c:

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Mupp <3

2012-05-26 // 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback