FU busschafför!!


åååh något som gjorde mig sur idag var busschaffören... 
jag brukar alltid säga att jag är under 19, eller skolungdom när jag
säger vart jag ska.. men av nån anledning glömde jag det idag..
och busschafförer ska ju alltid fråga hur gammal man om man inte säger, och om
dom är osäker.. MEN! gubbjäveln var säker på att jag var över 20 bast å fick mig
att betala mer.. han sa liksom ingenting heller när jag tvekade när han sa att det
skulle bli 50 spänn? jag trodde att dom bara hade höjt priset igen ._.'
SNOPP SÄGER JAG BARA!


Ska väl snart ta å kolla på gårdagens BB-avsnitt, spela lite sims, rita, å kanske lägga upp
lite bilder från igår..

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback