Danskväll!

Idag har det vart en väldigt random dag. och jag bloggade inte igår.. jag vet..
sorry for that lovers and haters!

anyway. har vart i bollnäs från imorse tills kl 22! jobbade matte med älski på station,
käka på max med henne å låise, jag och låise bytte om och fixade oss inne på
en toalett på station.. höhö .. å lärt prins å dansa..FÖR! helt random så fick vi veta förra veckan,
att vi hade en obligatorisk danskväll idag?! dafuq liksom?
well, så har vart på Kulturhuset från 19-22 .. och dansat bugg å foxtrot..
sen vart det lite awkward för jag dansa bugg med min lärare och fick beröm :)
jag menar, jag ska inte kunna sånt egentligen.. jag är ju jag?
MEN DÄR SER NI! även snyggaste personen i världen kan dansa bugg ;) ååh egoist <3
dansade såklart mycket med älskling med :) och hon lärde sig ALLT. och det var inte
lite ska ni veta.. jag är så stolt över henne <3

och tro mig kära läsare. såhär skulle jag ALDRIG gå klädd annars.
men man måste ju "klä ut sig" lite när man gör sånthär ;) jag är ju snygg i allt!

prins, jag & Hildut aka gräsbarn. så fina <3


Kommentera något? puss <3

Puss på dig min finaste! <3

2012-05-03 // 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback