cepe tisdag!

Idag har det vart en rolig dag på någe vis? jag har vart helkonstig och full av energi! 
och när jag är full av energi, så är jag verkligen full av energi.. Sjöng Smurflåten från nya smurf-filmen hela dagen, sprang runt och hoppa och dansa som nå crazy freak, pratade super fort och jättemycket, och var bara allmänt dryg... varför? jag vet inte. kanske var något i kakorna som vi fick på svenska lektionen? eller för att vi haft Matte nationella idag? jag säger bara såhär: INGEN VET! 

Hursomhelst så ligger jag nerbäddad nu, och är så glad att det är kväll.. eftersom jag ska till älski imorgon eftersom vi firar 1 år imorgon :')
har spelat sims, fast att det faila igår.. fick bygga om HELA huset idag.. MEN MEN! ska spela nu, sen sööööva! 
TAGGA MORGONDAGEN! VAR GLADA!

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback