Turn me up when you feel low!

NU JÄVLAR KÖR VI! :D jag älskar lördagar<3!!

Kommentera något? puss <3
» ida

jag vill se linserna bettere så ladda upp en pild på dina ögon !!

2012-03-25 // 09:23:02

Nu vill jag enbart ge dig nått tips.



Ang vitt hår: de finns jätte bra blekmedel på willys (billigast där) typ Blonde L1+ nånting, typ silver.... Blek med det 1-2 ggr så blir de näst intill vitt... och du kan beställa silverfärg istf vitt, de tar bättre och ser bättre ut. Och jag antar att du använder silvershampoo, om inte så köp på frissan breve JC



Lösögonfransar; måla inte mascara på dem, använd ist flera par, liksom lägg de ovanpå varandra så att de ser fylligare ut.. det blir mycket snyggare och man får ''sexigare ögon''

2012-03-26 // 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback