Jag hatar måndagar.

Seriöst värsta dagen som finns.
Den började dock bra ... kände mig finare än vanligt och var aspepp till allt!
Dock så gick allt över när jag upptäckte The ugly truth: hur jag verkligen mår.

aja. ska kolla på Pojken i randig pyjamas, eftersom jag måste göra en redovisning
om den på onsdag..
Sen ska jag försöka spela lite Sims.

och jag vet att det stavas "myself", jag såg bara inte att jag stavat fel fören jag sparat
bilden å stängt ner PS, så orkar inte göra om.

Kommentera något? puss <3
» gabbi

nu slutar vi puppa oss och gör morgondagen till nå sköjj! springa runt och skrika av lycka, tagga minsta lilla pch bara vara allmänt go'a! fast... go'a är vi jämt, men ändå :''D

LOVE YA BABE

2012-03-12 // 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback