HAHA!

HHAHAHAHAHAHA ÅÅÅÅH HÄR DOG JAG!!


För det första läser jag varken hennes blogg, har henne på fb, eller ens ser henne nåt förutom ett
par få gånger på station när jag väntar på bussen hem.
För det andra tycker jag att hon är SJUKT jävla ful! jag förstår inte ens hur folk kan tycka att hon
är snygg när hon ser ut som en fucking ko? :s

Tycker att det är rätt roligt när folk tror att jag ser upp till folk, som egentligen är dom sista jag skulle
se upp till? folk jag tycker är fula. som inte verkar göra ett skit åt sitt tråkiga liv.
BRA FÖREBILD säger jag bara :) varför skulle jag se upp till någon sådan? haha ååååh så patetiskt!

men det var ju en bollnäsbo som skrivit kommentaren.. vad kan man vänta sig av inavlade byhåle-bor? ;)
hursomhelst lilla du, jag hittar oftast inte inspiration någonstans. finns ett par fåtal personer som jag ser
upp till, som tex Angelica Sahlin(murderotic.com) & Audrey Kitching. dom ser jag upp till, dom ger mig inspiration, dom är mina idoler :) och Hannah Widerstedt förstås! 

Men fortfarande, jag "hatar" inte Linnea, eftersom jag inte alls känner henne. men jag tycker fortfarande
att hon är så äckligt ful så jag knappt klarar av att se henne. Sen vad hon tycker om mig sket jag i. Hon får
tycka att jag är ful, wb henne osv osv. Tycker bara att det är synd om henne som verkar tycka/tro att allt som händer i världen kretsar runt henne. att allt som andra gör, som också hon har gjort någon gång i sitt liv, är kopierat av henne. Resten av jordens befolkning då? är ALLA som färgar håret rosa/grön/lila/blå osv, wb henne? alla som piercar sig? alla som inte har den "normala stilen" ? haha, måste säga att ni är lite söta ändå som tror såhär!  MEN! I reeeeally don't give a fuck! 

Skiter fullständigt i vad hon gör. Jag vill inte ha något med henne å göra faktiskt. Av allt jag hört, sett osv, så verkar hon som en jävligt tråkig person.

Men du, lilla bollnäsbo, du verkar ju veta ALLT om mig? är det någon superkraft du har eller? :o
du får hemskt gärna dela med dig med den isånafall! för jag menar, vem vill inte kunna veta
allt om personer utan att behöva träffa dom och sen inte ens berätta vem man är?! hur coolt är
inte det? ;) 
PUSS!

Audrey Kitching:


Angelica Sahlin:

Kommentera något? puss <3

Man får väl själv se ut som man vill! Allt folk kan väl bara sluta klampa ner på varandra och sluta säga att dem är "ful" osv! Ingen är perfekt i denna värld. Man kan ju tänka ett steg längre gott folk innan man öppnar käften! :)

2012-03-22 // 11:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback