BLOGGAR JAG GILLAR.

Nu ska jag berätta om 5 bloggar som jag läser dagligen! 
(klicka på bilderna för att komma till bloggen)
börjar med:
Dom flesta vet vem Vira som äger bloggen Kandylande.se är! Och hennes blogg kollar jag dagligen då!
I hennes blogg visar hon upp en massa saker! bland annat sina outfits & sminkningar. 
Hon brukar också ibland ge tips på hur man kan få ett bättre självförtroende! vilket jag tycker är
väldigt bra, och hon blir en bra förebild! För det är ju inte alla som har bra självförtroende, eller hur?
Hon har också nyss fått hem en kattunge, som är ursöt! 
Tycker att ni borde kika in i hennes blogg, och hennes Bloppis(<-länk), eftersom hon är både fin, trycker inte
ner folk, och är som sagt-en bra förebild!

Andra bloggen är:

Bruden som äger denna blogg heter Johanna och är 17 år. Hon är en lustig person tycker jag!
men hon är väldigt rolig ;)
hon kan göra massa tokiga saker! men kan också vara väldigt seriöst, och även hon, ge tips
om ett bättre självförtroende! och även teckna, som hon är sjukt duktig på!
Jag kan få ett väldigt gott skratt när jag läser hennes blogg, och därför tycker jag att ni ska läsa den med!

Tredje bloggen är:

Denhär bloggen ägs av Katarina. Och hon är någon som dom flesta förmodligen ser upp till.
Med tanke på vad hon gör!
Jag säger inte att det finns "tjej & kill-göra".. Men denna brud åker skateboard, snowboard, håller
på med graffiti osv.. Och hur många tjejer finns det som gör det? eller okej, det finns förmodligen många..
Men majoriteten är nog killar, eller vad tror ni?
h/e så är denhär kvinnan awesome på alla sätt, och också en bra förebild, därför borde ni läsa hennes blogg!

Blogg nummer 4 är:

Michaela som äger denna blogg! Hon är en fin, och vad jag tycker, väldigt färgglad person!
man blir glad när man ser henne, eller hur? ^^
Och det står att hon kommer från Ljusdal.. hmm ... jag undrar om det är här runtomkring mig? ..
WELL! som ni ser, har hon sjuuuuukt fint hår! kanske därför hon gör videos om hur hon fixar det? ;)
haha, tycker hon borde göra fler såna eftersom hon är väldigt bra på det.
Tycker ni borde läsa hennes blogg med tanke på den varma, glada känslan man får i kroppen när
man läser! hon hittar alltid på något skoj, och får en på bättre humör även om hon förmodligen
inte alls tänker på det!

Sista bloggen är:

Moas blogg! ^^ Henne känner många av er förmodligen till med. Och om man inte tycker att
denna kvinna är awesome så vet jag inte vad!
Hon gör massa söta saker med, som halsbandet på bild! spelar L4d2 såg jag att hon gör med, höhö!
Denna flicka är fin i alla lägen, och har en riktigt fin blogg! så för er som kollar massa bloggar.. om ni
inte redan checkar hennes, varför inte börja?! :D det tycker jag ni borde göra!

Kommentera något? puss <3

Så det var de här du höll på med!

2012-03-05 // 08:51:07

Hejsan jag har följt din blogg ganska länge och jag tycker den är jätte bra! Skulle betyda mycket om du gav min en chans. :)

2012-03-05 // 15:58:38

Heej snygging!

Missa inte dagens blogg hos mig.

Hade vart FETT NICE om du va med :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

2012-03-05 // 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback