what's about it?

Jag har inte orkat blogga på hela dagen. Inte orkat göra någonting. Sen jag kom hem har jag enbart legat i sängen och kollat på Glee. Så det får bli ett väldigt tråkgit inlägg.. 

orkar inte ens photoshopa.. men såhär kommer min vecka se ut:
Tisdag: Estet i skolan hela dagen
Onsdag: Ledig-hemma och sova
torsdag: Estet igen.
Fredag-söndag: Ledig. vara hemma. sova.

sounds fun aight? host.


Några av er vet att jag knappt delar med mig av mina problem. Mina känslor,fine. Men inte mina problem.
Många av er vet också att jag har förlorat en viktig person i mitt liv. Någon jag fortfarande tänker på varje dag. Någon jag fortfarande älskar, och saknar. Men jag vet att jag aldrig kommer få personen tillbaka. 
Personen själv vet vem det är. Och jag vet att den läser min blogg. Och jag vill tillägna DEN HÄR, DEN HÄR, DEN HÄR, DEN HÄR, DEN HÄR och DEN HÄR låtarna till dig. Inte för att alla texter passar in, 'cause they don't. Utan för att varje gång jag hör dessa låtar, så tänker jag på dig. you know that you're special to me..

Kommentera något? puss <3

Fiiin ♥

2012-06-05 // 13:07:55

<3

2012-06-07 // 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback