ursäkta?!?!?

vad FAN är dethär?! :s shit! utan förvarning och allt! jag trodde fan att bloggen hade tagits bort! D:
Well.. samsung kies är fortfarande cp.. försöker fixa det med de går åt helvete.. Sitter iallafall nyduschad nu å fixar naglarna å tappar schools out med lite Kapten Röd!

Och så fort kies börjat fungera kommer ni få ett videobevis på att Granbergsskolan högstadiet är inte som andra skolor. Absolut inte eleverna, men inte lärarna heller! åh shit höll på å garva ihjäl idag..
Sen höll jag ju på å börja gråta när jag sjöng med, men vafan ;d kunde valt en annan låt å då hade de blitt värre! ;d

Kommentera något? puss <3

Jag sket i det där kies för det går att föra över bilder osv ändå :) jaa blev så där för mig med idag även om jag visste att det skulle bli nytt :P

2012-06-14 // 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback