simsimsims!

Eftersom jag just nu inte har något alls att blogga om, så kan ni få lite simsbilder sen helgen! 
This is ma' house! tog typ 100 år att bygga... och är inte ens klar än. men vetifan inte vad jag ska göra
vid dom tomma utrymmerna på gården?! :o
Lite närmare bild på "ute platsen"
Angel som barn, och hon... frun i huset som jag inte kommer ihåg vad hon heter... awkward...
André fick bada Staruy dirr, hon hade visst loppor den jäveln.. ;d
Angel som lite äldre barn.
Hon... vad hon nu heter.. spelar massa piano!
Sen blev hon fett gravid. och jag älskar sånahär fula bilder på dom när dom föder! 
Hon fick iallafall en till dotter, Mariette!
Angel blev tonåring.
Staruy den dumma jäveln simmade i poolen?! WHYY?! cphund<3
 
 

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Yay, roligt att du kan spela Sims igen :3 <3

Svar: Hihi, ja det tycker jag! :D installerade dock om alla.... <3
pimcrazyfish

2012-06-26 // 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback