Nu jävlar!

Ska lägga mig och kolla på fetaste nostalgi filmen alltså! inte sett denna sen min syster bodde hos oss.. och DET var längesen ska ni veta! gick på lågstadiet iallafall.. och älskade denna film? så måste ju kolla på den nu igen bara för å se om den fortfarande är bra :o (förmodligen inte..)

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Haha åh, den där filmen kommer jag ihåg! Sjukt längesedan jag såg den xd. Tänkte faktiskt på den häromdagen, wtf o; <3

Svar: haha coolt :D ang kissie, hon har ju sådär stora bröst, å jag hittade bilden på hennes blogg? ;d men jaa.. man vet aldrig med henne.. hursomhelst äre äckligt :c <3
pimcrazyfish

2012-06-19 // 20:36:12

Haha, såg på den när jag var liten! :D
Så sjukt bra! ^^

2012-06-19 // 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback