musikallllll

Kan ju säga direkt att det var något av de roligaste jag har gjort. Teater är lätt nåt jag skulle kunna hålla på med varje fucking dag! it makes me happy! sort of..
Tur att några man älskar kom och kollade iallafall. Tack mormor och prinsessa för att ni fanns där för mig <3 Jag vart superledsen efter sista föreställningen, jag vill bara göra det igen och igen och igen! Jag har gjort många saker på scen i mitt liv. Sjungit i kyrkor, på bröllop, på en scen till speciella personer i publiken, allt möjligt! Men denna musikal, som helt random fick namnet "Den magiska uckelelen"(?!), är det jag är mest stolt över.
Ska kolla med Estet-Lotta om hon fixar film på det på skiva te mig! skulle vara gött.. 

Tog dock inga bilder.. haha... så det får bli en snabb toabild på mig å Låise! Gu' vad jag hatade den peruken...

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback