Måndag, igen, tråkigt nog.

Jag tror jag säger det varje måndag? FUCK MÅNDAGAR. well, är ensam hemma nu, stekhett ute, så går i bara mina fula leopardkallingar som är stora som ett hus! :D tittar på Masterchef gör jag åh ^-^ tråkigt att man inte kan ta med TVn utomhus så jag hade kunnat suttit ute och stekt samtidigt :o men vad gör man?! :D

Svar till Nadia: Jag gillar inte att ha naturligt platt hår för att jag tycker att det är så jävla tråkigt ): Jag vill kunna har lurvdagar då jag inte fixar mig ALLS och håret är jättelockigt och fint ....

Kommentera något? puss <3

Varför knäpper du kort utan kläder?:s det är inte precis sexigt XD


Xoxo miss best

Svar: Det är inte så att jag visade någonting? -.-' idiot.
pimcrazyfish

2012-06-18 // 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback