Kissie...

Alltså seriöst. jag har aldrig förståt mig på kissie. Jag har inget emot operationer osv, men det här är la överdrivet? tyckte jag läste nåt tag att hon nu är missnöjd med brösten för att dom är för stora. men vafan, hon som är så jävla rik borde kunna fixa det på en piss kvart? så om hon nu är missnöjd, varför inte?! ååh blir så äcklad...
 
ni kan ju knappast påstå att dethär ser bra ut?

Kommentera något? puss <3

Långt ifrån bra!

2012-06-19 // 16:52:11
» Nadia

Det där kan mycket väl vara photoshoppat också ^^

2012-06-19 // 20:38:54

Den där bilden är ju ganska gammal. Hon har opererat om brösten en gång sen den där bilden togs också, tror inte hon är exakt lika smal länge heller. Dock så tror jag också bilden är en aningen photoshoppad :)

2012-06-21 // 08:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback