I have the pussy so I make the rules.

Alltså nej. Av någon jävla anledning vill inte datorn känna igen min mobil??!?!! =inge bilder från igår. Sorry ):
Får komma upp nån annan dag! 

H/e, klassens dag igår, spenderades först på skolan där ca 20 pers skulle dela på 8 fam.pizzor och 15L glass...
gick åt helvete! fick ta med typ hälften till elsa.. Sen satt jag, mitt i natten, i kylan, hackade tänder, och åt glass (y)
så typiskt mig. Kan säga såhär: det var fucking jävla äckligt underbart! <3
Trodde inte att min klass kunde vara så amazing ;) Dock somnade vi inte förens nån timme innan vi skulle gå upp igen.. för det var så jävla kallt.. Och enligt Lina så hade jag å Asp sovit assött?! LOOOOOOOOOOL det var kallt.

Mer får ni inte veta. Det som hände på Party at Elsas place, stannar där ;)

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv; Nej, världens fetaste typ :(

2012-06-13 // 18:27:27
» Ano

I have a dick and i break the rules.

2012-06-13 // 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback