GÄVLE!


Just nu är jag i Gävle och springer runt med min Homie Anton! :D förmodligen har jag svinskoj! höhö :3
Jag kan ha träffat Hilda på tåget med, för hon skulle också till gävle idag. teheeeee.

Innan jag åkte satt och och nötte lite Eminem låtar, och kuta runt i huset och sjöng för att jag var ensam 
hemma! Kännde också för att ha mina linser idag, så tog på dom! konstigt va? ;) 

Vill inte spendera nå pengar.. men känner jag mig själv hittar jag säkert nå onödigt shit i Gävle, och ångrar att jag köpte det sen när jag kommer hem ): HAHA.

Är väl hemma runt 9 eller nåt, åker iallafall med 19:10 tåget hem! :D 

Ni gillar cambilder! i knew it!! SHIET!! 
 

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback