Bildbomd.

YOYOPENHAG.Eftersom att jag har vart så dålig på att uppdatera så får det bli lite bilder istället! 

såhär sexiii var jag å lillmoster på midsommar. Jag fick gå i mormors foppatofflor för att jag enbart hade klackar
med mig.. och de gick inte att gå i dom där </3 FINT.
Hittade en liten nyckelpiga bland alla blommorna när vi gjorde kransar....
Och den jäveln skulle ju PROMT klättra på linsen... fick dock bara fokus på bakbenen ):
Ooooooch.. nyss var jag ute och gick en timme! för att jag hade så tråkigt.. har fortfarande tråkigt..
Drog med mig kameran och knäppte lite bilder. Failade dock med denna, kapade lampan (a)
En fors :3 HÖHÖ här hoppade jag och Johan runt igår! :D 
Gongaaaaaaannnnn i lekparken. tihihii
So forever alone </3 hähä :3 
Nu vet jag fan inte vad jag ska göra.. är jättesugen på att spela sims.. men kan ju ikkeeee...
funderar på att hämta skivan på torsdag :c

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Fina bilder Pim! :3 <3

2012-06-27 // 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback