Avslutningen 2012 lao.

En riktigt bra avslutning. Kände mig dock lite retard då ALLA brudar i min klass grät, utom jag ;d HÖHÖHÖ. iskall. dock så fick jag öronskav då 2:a solisten sjöng falskt ._.
Träffade mamma och bröderna med, sen drog jag å pappa ner på stan å tog en fika! 
 
Sitter nu och taggar inför schools out! Lyssnar på lite Kapten Röd och mår bra :)
 
Tackar så mycket för söta kommentarer från läsare! så underbart att få såna kommentarer, dom gör min dag, får mig på bättre humör! PUSS ni vet att jag älskar er<3!
 
Har ingen jävla aning om varför det blev massa svart i inlägget? :S syns inte när jag skriver och jag får inte bort det.. -.-' srry dudes!

Kommentera något? puss <3

finaste älsklingen.. :) <3

2012-06-15 // 13:42:53

Fan va du är fin! Helt otroligt att vi är släkt.. :ö <3

Svar: Du är fin min älskade, Alla ser nog att vi är släkt! :') <3
pimcrazyfish

2012-06-15 // 13:45:47
» Nadia

Åh glass! <3

2012-06-15 // 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback