Aggro girl.

Lol. Läste om dethär imorse med ;s rätt sick, aight? tycker det är fel av både idioterna som kommenterade massa elak shit, OCH oreo. Båda är "rasistiska". Ena gruppen hatar homosexuella, och behandlar dom som föremål. Andra gruppen särbehandlar dom, just för att dom är homosexuella. Likadant med utlänningar osv. Så sjukt less på världen. Yeah, tror inte att oreo/kraft med mening ville få ut nåt dåligt, förmodligen så vill dom, som dom skrev, bara stödja homosexualiteten, kanske just för att visa att det inte är nå fel, för att många homosexuella är rädda. Men jag tycker ändå att dethär, och även all shit med att endast särbehandla, eller hata, utlänningar/invandrare, bara för att det är just det dom är, är så sjukt patetiskt. Varför inte behandla människor som människor? Vi är EN jävla ras. Homo sapiens. Rätt episkt namn för alla homohatare? ;) 
S**tstorm caused by raging "christians"
 
 
 
 

Kommentera något? puss <3

Varför ens orka bry sig.

Svar: För att folk är idioter.
pimcrazyfish

2012-06-29 // 11:25:27

Det gör ju jag med, men blir bara kladdigt! :(
Vet faktiskt inte, har inte gjort den själv hehe...

2012-06-29 // 12:15:51

Du kanske kommer strunta i denna kommentaren men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg?
Annars hur mår du? :)
Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

2012-06-29 // 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback