Siiiiiimmmsss <3<3

 
Eftersom det hänt massa shit på sims.. så får ni se lite bilder! Ramona(så hette "mamman" visst.. haha) och André är uppe i.. får se.. *räknar på fingrarna* sitt 7e barn tror jag! höhö :D 

En av tvillingpar nr1: Ewelyn. Leona blev osynlig och det gick inte att spela med henne, så jag sparkade ju ut henne. haha ;) 
Mariette som "barn" ^^  surpuppa as hell.. haha..
Mariette som tonåring. Enligt min åsikt vart hon asfin, haha :o
Mariette dansar med nån klasskompis tror ja? a new crush ffs! ;)  kanske.. har var rätt ful :(
HAHA dog lite när jag fick denna bild! :o dom är så fula! Fjortispose hos André ffs.. FINT! 
*gör som jag*. André försöker lära Staryu att spela död!
Tvillingpar nr2! Aaron (vitt hår) och Liam!
Charmiga ungar. Aaron petar i näsan och Liam leker retard. 

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback