PINSAMMASTE INLÄGGET HITTILLS.

Klockan är nu 12 och har förmodligen kommit fram till hotellet nu! Har dock inte tid å blogga eftersom att vi ska ut på stan, ofc ;) 

DÄRFÖR. så tänkte jag visa bild från alla hårfärger jag haft! dom jag hittar.. Rätt så jävla reäl skillnad! jag menar, kolla på första, och sista bilden? haha kan knappt tänka mig att jag sett ut så .. uscha! ;)

2009
ALLA TJEJER GÖR TESTET INNAN JANUARI ÄR SLUT!!
OM DIG
1. Namn - Stephanie (:
2. Bor -  Rengsjö/:
3. Syskon - öhm.. (nattah) pontus,christopher,elvis o jessie ^^<3
4. Ålder - snart 13 ;P
5. Född - 20mars 1996 :D
6 Ögonfärg - olika xD beroende på årstid xD ibland grön och ibland grön brun xD
7. Längd - 164 typ XP
8. Sko storlek - 39-40 x)
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Fiiisk :D<3
11. Hårfärg - typ brun svart under och röd brun över x'P
12. Födelseort - bollnäs lr söderhamn xD
DAGENS..
1. Låt - öhm.. Pink.so what ? ;P
2. Saknad - många /: <3
3. Kläder -  jeans, t-shirt,luv tröa , strumpor och typ underkläder xD
4. Smink -mascara,ögonskugga o kayal :D
5. Underkläder - rosa o prickigt och vit med typ prickar lr nåt xD
6. Mat -
7. Köp -  tugummi :DD <3
8. Göra sen - sova ;D o läsa (:
9. Godis - inte just nu dåe !! ^^
10. Pinsammaste - inget att ta upp här xD tro mejj (:
<span style="font-size:
 
WTFWTFWTF!! ;ö jah kanske har halsfluss xS ! jah bah: har faan inte halsfluss !!!!!! dt gör inte ont , o jah har nt feber X_X'
Näst intill normala hårfärgen, den är dock lite ljusare:
 
Vad vill du göra med mig i sommar??
 
1: bada?
2: tälta med mig?
3: sova med mig?
4: cykla med mig?
5: sola med mig?
6: gå på stan med mig?
7: gå på idol med mig?
8: vara med mig?
9: kyssa mig?
10: strula?
11: gå på dejt?
12: äta med mig?
13: fara bort med mig?
14: krama mig?
15: shoppa med mig?
16: slå mig?
17: ha sex med mig?
 
<span style="color: #8
slutet av 2009
<p><span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">den bilden blev jag faktist GANSKA nöjd med ! D: man FÅR vara liiiiite ego-mupp ibland (:</span></span></span><br /></p>
...
<p><span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">ja ähm... nuvarande hårfärg! :D:D &lt;3</span></span></span><br /></p>
Seeeeeg dag !
först idrott-basket , körde typ, nå fia med knuff xp vi van 2/3 gånger (y) gav dom andra handikapp sista gången vettu ;D
SO-skriva massa skit sen rita,rita,RITA :D
lunch-äckel blää !
låååångt hål :D
Matte-började på G-provet, LÄTT !
teknik-kolla på nåt, sen bygga båt med Annaaaa ! 8D
<3
-TRANAN-
<p><span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 48px"><span style="color: #000000">-JULAFTON-</span></span></span><br /></p>
2010
Det är bättre att bli sårad av sanningen än att vara lycklig av lögnerna
© Stephanie'Mårtensson 
eftersom jag fick ny mobil prövade jag kameran lite, så blev eco pics TuT
nu kommer lite mycket resultat bilder :3
_______/'___/:___
>LALLALALLALAA JAG HATAR MIG SJÄLV<
....jag är smart för jag har tappat bort min mobil i mitt nystädade rum....
'''''''''-'-''''''''''''''''''''''--..,.-''''''''''''''''''
Pardonnez-moi
-har varit på förhör hos polisen idag, och dom sa att dom måste prata med alla vittnen, dvs ise, rabbit, petra,nattah och nån jävla tina (?) INNAN dom kan snacka med dom misstänkta ? >.-'
aja, so whatevva.
åkte te skolan sen, var med på 1 lektion ;p
sen tyckte Lena att jag skulle vara på skolan igen på tisag.. bara för att vi hade läxa tills dess, men aso . WTF!?!
suuuuuuch ...
men ikväll kommer Lina och sover över här C:
det var ett jävla tag sen man träffa henne sist ;o
och i morron åker jag te en 'PANDA-PoW >8O C:
OMFG!!!!STUFF GOES BLONDIE DD:
stuff skämms!! :c
idag kommer det massa folk från skövde :D:D:DD det gillar vi ;)
och jag ska också vara med pontus , det gillas också :3
nu tycker Pim om sitt utseende ;o <3
miss that color <///3
and now.... I ask you!
vilken färg ? denna, alltså, rosa och nån färg i luggen.
eller ............ ->
<div style="text-align: center;"><span style="font-size: xx-large;"><strong>Ny Sky</strong><em>p</em><strong>e~</strong></span><br />
<br />
<span style="font-size: small;"><span style="font-size: medium;">den andra fucka upp sig DD:</span><br />
<br />
<span style="font-size: medium;">alla lägger till mig, akeh ? :D:D:D:DD</span><br />
<br />
<strong><span style="text-decoration: underline;">@PimCrazyfish</span></strong><br /></span></div>
JAG VET ATT JAG ÄR GULLIG!
Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string? ne faktist inte (:
2. Vem var den senaste du pussade? pooooooooow :*
3. Trivs du med det? - ja såklart (aa'
4. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? -eeeeeh, många ._.'
5. Gillar du nån nu? - ja klart (:
6. Vad gjorde du inatt? - inget c:
7. Och i förrgår natt? - venneh ;oo
8. Vad gör du innan du ska sova? - massa :o vaknar , dagen går, ligger i sängen, somnar :3
9. Kan du prata med din mamma om allt? - nej
10. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - nångång måste man ju säga't
11. Har du varit gravid? - nöepp.
12. Hade du blivit glad om din pojkvän/flickvän friat till dig? -hade jag nog (A)
13. Choklad eller glass? - choklad fifaaaan! :'DD
14. Push-up eller T-shirtbh? - nothing c: men måste jag välja så, push-up.
15. String eller hipsters? - hipsters, hellst (:
16. klackskor eller sneakers? -mina gula skor c: annars typ, på fest klack oftast c:
17. Kjol/klänning eller jeans? - båda, i think c:
Tio fakta
1. Hemstad/ort -byhåla. haha, rengsjö D:
2. Håfärg? - turkoooost c:
3. Längd - 1.69 ;D
4. Frisyr - borstat bara D: helt platt 5. Ögonfärg - grön/brun
6. Skostorlek - 37-38-39-40
7. Humör -glad idag faktist c:
9. Civilstatus - lyckligt upptagen :'D
10. Vänster eller högerhänt - höger (:
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - mjoo,
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - hoho, ja >:
inget som går att undvika.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej, aldrig hänt. men rädd för att jag en dag ska bli de D:
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? -jaoop.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ne klart inte .
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - klart ;D
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? -om det räknas att
man bara har pratat och ses sen ;oo
annars är det inte sann kärlek..
Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - både ooooch ? (A)
2. cider eller öl? -  cider
3. Dag eller natt? - både och ^^
4. One night stand eller förhållande? -hmmm, som jag känner just nu så: förhållande c:
5. Tv eller internet? - båda ^^
6. Pepsi eller cola? - COLA FFS!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? -ehm, beror på D:
8. Färgfoto eller svartvita? - färg 8)
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - bilddagboken
Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?- hahah venneh x'd
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - japp xD
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jorå.
4. Har du hoppat bungy jump? - nej men vill :öö
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - hell yeah!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - NONO!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - HAHA! ja fifan!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? -HAHAHA, ne klart inte XD
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ... eeh ? D:
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja den gör fan de ibland ,
Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - yes, många.
2. Är du glad? -YEAH! :D
3. Är du fundersam? -nepp c:
4. Är du uttråkad? - ja ._.'
........grönt ?    jag är verkligen kär i det gröna ._.'
Killedbybarbies.devote.se x2
-I wanna lay you down in a bed of roses, for tonight I sleep on a bed of nails.
Killedbybarbies.devote.se
-och för er som undrar, NEJ, jag går inte på droger av nå slag! jag kan vara borta ändå :3
färgade om håret igår ju, detta blev resultat ^-^
färgade grönt i luggen... och det blev brunt :ö (aa'
hade jag inte vart så blond hade jag kunnat räknat ut de innan ...
MEN MEN . snyggt ändå ;)
im counting all the things i could have done
to make you see
that i wanted us to be
what i go to sleep and dream of
i want you to know that i'd die for you
<3
tranan med Tom jao ((;
och självklart blev de massa snygga bilder ;DDD
 
HOHOHOHOHO, blondie :3
2011
Jaqueline min älskling, glöm inte att denhär bilden inte betyder ett enda piss för mig! Det är meningen
att du ska kolla på håret,jag älskar dig <3
bilden är soet! 
jag älskar dej :* <3 
foto: Sara sunnie Larsson 
http://killedbybarbies.devote.se/
äckelpäckehora..
fakesmile, we like it.... or.. ?
<font size="4"><u><b>Hat</b></u> åt alla wannabes som aldrig kan medverka med något dom själv <b><i>"</i></b>kommit på<b><i>"</i></b>.&nbsp;</font><br />
<br />
<br />
<br />
<font face="impact" size="6"><br />
<i><font color="#808080">&nbsp;att jag är snygg dör inte du av! ...&nbsp;</font></i></font><br />
<font face="impact" size="6"><i><font color="#FF0000">eller.. ?</font></i></font>
 
http://Killedbybarbies.devote.se/ 
 haha, jaani, blondinbella & Kissie kan va lite knas ibland dom ;;;;
 | she was lookin' kind of dump with her fingers and her thumb |
<a href="http://soclog.se/p/f.html?url=http://killedbybarbies.devote.se/" class="" onClick="javascript: window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fsoclog.se%2Fp%2Ff.html%3Furl%3Dhttp%3A%2F%2Fkilledbybarbies.devote.se%2F');return false">http://killedbybarbies.devote.se/</a><br />
<br />
i'm feeling blue..
I'm tough, I'm ambitious,and I know what I want. Does that make me a bitch, fine!
And I may be gay
But I can tell you straight away
That I'll become a better father than all of you anyway
http://killedbybarbies.devote.se/
okah, ang. min jävla läggning nu babes ;)
http://killedbybarbies.devote.se/
im more awesome than u! because when i am heartbroken and cry, i take on my pokerface, stand up, and being awesome again.
ny hårfärg jao, nästan glömt bort de!
http://killedbybarbies.devote.se/
det bara e så.
In my shoes, just to see, what it's like to be me
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it'd be like to
Feel your pain, you feel mine, go inside each others minds
Just to see, what we find, look at shit through each others eyes
But don't let them say you ain't beautiful
They can all get fucked, just stay true to you
Don't let them say you ain't beautiful
They can all get fucked, just stay true to you
 
http://killedbybarbies.devote.se/
And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
Everybody have enemies.. I just have myself.
 
Dear God, the only thing I ask of you 
Is to hold her when I'm not around, when I'm much too far aw<font face="verdana" size="5"
goddamn i love my style!
srry babes, this bitch is busy!
http://Killedbybabies.devote.se/
grauwr ;))
http://Killedbybarbies.devote.se/
Everyday when I woke up, I have the text 'There is a hell believe me I see it' in my head. So, if u want, give me a reason to believe in God. thought so, u have no reasons. Im a Satanist.
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
well, skyll dig själv, detta förlåter jag aldrig.
söt jag är!
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
ibland känns det som om du är något annat för mig, än vad du egentligen är .. något mindre högt rankat.
 
2012
dryyyyyyygt..
orkar inte med dethär -.- jobbiga beteenden hit å dit.. -.-
haft de awesome med massa sköna grabbar å sunnie idag iaf! fick mig på andra tankar<3
http://psychoticpuzzle.blogg.se
http://www.youtube.com/watch?v=xTKEGwHBuHU <3
oh helloooooooo there babe!!
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
Like a lady.
HÖHÖ, sviiinkort hår </3
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
veckas utmaningar på bloggen, 1 utmaning varje vecka, oftast från måndag till fredag, om det inte är en "engångsgrej". ge förslag till vad?
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
I really love you, I only forgot that I do for a little while. But now, when I remember how much I love you, I'll never let you go.
@Pinkyboii, citerat från dig.. puss <3
oooowhhh... snyggaste paret ffs! LIKE A BABE!!
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
Http://psychoticpuzzle.blogg.se/
 
Welcome to my nightmare. 
Welcome to my breakdown. 
I hope I didn't scare you.
http://psychoticpuzzle.blogg.se/
TAGGA STOCKHOLM I HELGEN!! undrar om jag kommer hitta nå söta friends där?..
http://psychoticpuzzle.blogg.se/

Kommentera något? puss <3

Första bilden va snyggast :) liia den bilden som du hade mörkblond och volym och lugg.. :) bilden längst ner va fin med.

2012-07-20 // 13:21:50

Like!

2012-07-20 // 21:02:09

hmm.. tycker inte om bilden här. trodde du hade raderat alla bilder på er.

Svar: jag tog alla bilder från bilddagboken. tror du seriöst att jag skulle ha såna kvar? och bilder sen 2009?
pimcrazyfish

2012-07-22 // 00:52:13

annars kunde du ju vart snäll och klippt bort hans ansikte .. :/

Svar: gick knappt att använda datorn, försökte men gick så jävla segt så jag kunde inte. blev bara förbannad. tog typ 4 h att göra inlägget utan att försöka redigera bilderna
pimcrazyfish

2012-07-22 // 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback