packeli-pack!

Packar som saatan over here! Är så sjukt taggad :D lööööööve that feeling! Dock sket det sig helt med elevhemmet  i Ljusdal bara för att jag nu står skriven i ovanåker och samma linje finns i edsbyn. jävla äcklen.
Hade sett fram emot det as hell, så är lite små ledsen över det. 

Behöver duscha också. Har inte duschat sen i söndags. Hårdrock. HAHA! men vafan, måste duscha imorgon ändå hos mormor, så skiter i det ikv så får gamlingarna stå ut med mig imorgon med ;) Dom älskar mig ändå! och mina kakor.. haha..

Har en stark känsla av att jag packar för mycket. igen. HAHA! ;) kunde inte skriva ner allt.. vart så jobbigt :(

Kommentera något? puss <3

bo med mig ;) <3

2012-07-18 // 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback