nu ska jag vara snäll

eftersom min flickvän bad mig blogga igår så tänkte jag det, men jag hade sån ryggvärk och inte orka sätta mig vid datorn nästan. Men eftersom jag smsar med henne nu! så kan jag säga att hon inte har nå internet för stunden!
Visst det kanske inte är så kul när JAG bloggar åt henne men jag sa ju att jag skulle det... så nu gör jag det när ryggvärken är lite bättre!

Ehm, då ska vi se vad jag kan säga om min kära flickvän ... Jo hon jobbar bara den här veckan, sen har hon jobbat klart! Tror jag.. Men aja, hon ska ju till stockholm på fredag, så ni stockholmare som läser hennes blogg har chansen att träffa min snygging ;)
Och efter hon kommer hem så ska jag till riga, så då kommer hon få gästblogga åt mig med typ den 25e..

Men det var väl det jag hade och blogga om i guess?
tyckte jag var rätt snäll mot henne nu!

// rabbit

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback