Jag? bor i hälsingland? nej aldrig..

Fast tråkigt nog gör jag det. Händer mer än någonsin här nu, why? inte fan vet jag. Idioter kallas det. Tycker dock att det är lika idiotiskt att skriva om det på facebook hela jävla tiden. Nya statusar om det JÄMT. Och alltid om samma sak. Och alla gör det. Varför inte ta ett skrivblock och skriva ut sina aggrissioner på/i? Folk tänker inte på att folk som råka ut för sånt här, misshandel/rån/våldtäkt/whatevva, faktiskt också har facebook. Hur kul skulle det vara om det hände en något allvarligt, och man gör allt för att glömma det/inte tänka på det, också skriver alla om det på facebook?

Sure. Nu kommer ni väl tänka/säga "men dom får väl låta bli å kolla facebook då/Är det så pass alvarligt sitter man inte vid datorn" eller något liknande. Men ni kan inte dra alla över en gräns. Varför inte kunna visa lite respekt och låta bli och skriva om sånt? 

En person som står mig sjukt nära, närmre än ni tror, har råkat ut för en sak nu denna vecka. Och jag säker på att h*n inte vill hålla på och läsa om detta på facebook varje jävla minut. H*n är kapabel till att kolla facebook osv. Det är faktiskt ett stort behov för att folk ska kunna nå en lättare än mobil. Så ber er idioter som inte tänker er för, TÄNK FÖR I HELVETE.

Tack för mig.

Kommentera något? puss <3

Men herregud! Du verkar ju tro att hon kan läsa allas statusar!! Bara för att DU läser dina vänners statusar betyder inte det att den läser dem. Om man ska börja prata om vad man ska skriva och inte skriva så kan man ju tänka ett steg längre när det gäller om de man skriver på bloggen också :)

Svar: Men du är ju dum i huvve du med -.-' Kan du inte bara lägga ner den där jävla diskussionen? Jag vet EXAKT vad jag skriver. Och står för det. Jag vet väl förfan att ALLA statusar inte kommer upp för alla. jag är inte dum. Men i princip alla skriver om det. Och jag skriver som jag tycker, MIN åsikt: Hade JAG vart ett av offrerna skulle jag må dåligt och vela skjuta varenda jävel som skriver om det. JAG! MIG MIG MIG MIG MIG!
pimcrazyfish

2012-07-16 // 07:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback