I Simeeåååå!

Hemma i Sime nu och hälsar på lilla Matteus :3 Så himmla gullig! Hemkommen från BB igår i think :o
Han är pyttepytte... <3 

Ska snart åka tillbaka till mormors stuga, sen blir det en helg med morfar i skogen! tar med mig kameran dit, så kommer väl massa bilder på det senare :) Kommer dock inte ha nå internet där.. å inte ikväll.. :( Men ska ju till Jaqueline till veckan, DÅ LOVAR JAG att jag ska blogga nå inåt helvete! >: 


Kommentera något? puss <3

Hej!

Jag såg dig för några dagar sedan och sen nu så kom jag tänka på en sak, För du verkar vara öppen osv, såå det jag undar är, Om du brukar/har använt stringtrosor någon gång? Jag har aldrig provat det men vill så hemskt gärna testa det men vill veta om det är skönt och allt sånt hehe.. och jag har frågat andra också men dom har inte använt.. Förstår om du inte vill svara men, Jag är tacksam för svar :))

Svar: Haha det var en mysko fråga xd men varför inte bara pröva själv? Jag använder de i princip dagligen, men alla är ju olika?
pimcrazyfish

2012-07-27 // 03:31:15
» ^

Ja sant men jag vill bara veta vad andra tycker osv. Och om du använder det dagligen så kan det ju inte vara obekvämt (: Hur köpte du dom? Internet eller i en affär? Och isf vart/vilken sida?

Tack så hemskt mycket :)

Svar: Är du under 10 eller? ;s gå in på en klädaffär?
pimcrazyfish

2012-07-29 // 02:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback