HAHA, FUCK YOU!

HEY SWEETIES <3 Klockan är nu 3, Och har jag inte åkt från jobbet än, så gör jag nog det snart! ska ju åka till älskling ^^ lovely! ska sova där i helgen, sista gången jag sover där på flera veckor.. eftersom på fredag åker jag till El Stockholmo! ;) Och när jag kommer hem, så åker Jaqueline till Riga .. bitch! :( 

Oh well. Surkärringen på jobbet kan då fan inte sluta klaga på mig. Igår klagade hon på att jag hade längre naglar än henne, och nagellack. Jag har haft nagellack hela veckan? Hon sa iallafall att nångång i tiden, på nåt jävla ställe, hade 20 spädbarn dött bara för att en av sköterskorna hade långa naglar. Jag höll på dö av garv, när hon inte såg såklart! Nagellack, aight. Jag kan förstå om det kan få gamlingarna å dö. Men långa naglar? Börjar bli liiiiiiite överdrivet enligt min åsikt. Nästan patetiskt. Dock har jag sluppit denna surfitta idag eftersom hon gått på semester! YIPPIIE!! 

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback