Fucking måndag.

Ber om ursäkt för dålig bloggning. Kom iallafall hem från jobbet för ett tag sen. eller rättare sagt en timme sen. Är på Hata alla - humör idag. Sååååå, har ni inget vettigt å säga, och inte vill ha en sur bitch på er, så borde ni hålla käften. Ett tips bara!

Och bättre blev det inte för att Jaqueline inte bloggade åt mig medans jag var på jobbet fast hon lovade att göra det för att jag inte hann göra tidsinställda inlägg. Ni får skylla på henne.

Lite sömn. Seg dag på jobbet. Huvudvärk from hell. Myror i hela rummet. Inge cigg. Idiotiska personer. Uppsvullen kind as hell=ont att äta. Suck säger jag bara.
Tur att jag är snygg iallafall! 

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Så himla snyggt med dreads! Men är det inte lite jobbigt att ha såna i? ^^ <3

2012-07-17 // 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback