Första dagen på jobbet!

Var helt OK! började med att fylla i/skriva under massa papper. Och som ni kanske förstår så får jag inte säga ett skit om stället/personerna eftersom jag jobbar inom äldreomsorgen ^^ men dom var söta å trevliga alla gamlingarna!  Och fick ju ta ur alla piercingar runt slemhinnan med.. FEDT NAKEN!! kändes så feeeeeel.. har ni tur kanske ni får se mig så senare ;) eller följa mig på instagram @ Fatattentionwhorre .. haha ... h/e så träffade jag älskling på lunchen/efteråt. hon satt å väntade på mig ute i regnet 1 ½ h? hur söt är inte hon <3 

Och jag LOVAR att fixa tidsinställda inlägg resten av veckan..

Instabild.

Kommentera något? puss <3

jag är bäst! <3

Svar: asbäst <3
pimcrazyfish

2012-07-09 // 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback