För er som sovit: GODMORGON!

Hoppas ni sovit gott allihopa! Jag kan då förmedla er om att jag inte gått å lagt mig än, haha ;) Gick upp kl 6 igår morse, vilket är 30 h sen! :D så har vart vaken i 30 h, haha ;) Har inte vart trött alls? :o konstigt nog.. Jag som har vart så trött hela veckan tycker jag, haha! :O h/e så har jag och Jaqueline vart tjocka i sängen hela natten och hela morgonen, tills nyss då vi gick på konsum.. Och jag har inte vart nå annorlunda alls, fören jag reste mig upp och gick ut.. haha! ;) Så nu är jag hyper as hell! :O gick runt och sjöng narwhales inne på konsum, högt och falskt! Tror ni folk glodde lite eller? haha :(  Liksom, En helt ofixad brud, med rosa ruffsigt hår, vit skjorta & korta pyjamasshorts som knappt syndes, sprang runt på konsum helt flumm och sjöng retardlåtar? :O jag skulle skrattat åt mig om jag var någon annan.. haha ;) 

H/E!! Jag och älskling laddade ner Monsters Inc Scare Island spelet! har snart klarat ut det.. haha.. spelade liiiiite igår, och började tidigare imorse! :D ska ladda ner nå mer barnspel snart, haha ;) 

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback