That I said was true. Im yours forever.

ingen aptit=cola till frukost.lunch.middag.

Gårdagen var ett helvete. hände så sjukt möe så kan inte ens skriva det..
satt iallafall på station i 4 timmar, helt ensam, bara för att jag läste på facebook
att en viss person skulle dit om 3 timmar och jag ville vara i samma rum som
h*n i iallafall några minuter.. anledningen till att jag satt där 4 timmar var att personen
inte kom. h*n hade iställer åkt till sitt ex som h*n påstått hata så jävla möe.
ändå visste personen att jag hade vart på station hela dagen, och visste även att jag skulle
bli kvar där tills min buss gick, och personen visste precis när bussen gick.
denna person kallade sig min flickvän.

så besviken som jag är nu, kan man nog inte bli.. att först påstå ett X antal ggr att om hon
ens har en tanke att börja prata med sitt ex igen, så skulle jag slå henne ashårt. hon BAD mig
göra det.. bara för att hon vet vilken jävla fitta sitt ex är.
(min rädlsa är att hon inte kommit över sitt ex, med tanke på att hon är jävligt svag för henne..)
well, och att bete sig så patetiskt som gjorde, gör mig då inte glad..
att bli sur för att jag tänkte gå med en viss kille på stan, han som är minst "hotfull" för henne, vafan
en sten har större chans på mig än han, men hade det vart en ANNAN kille, vilken som helst, så hade
hon inte blitt sur?  hurfan tänker du?!

borde väl inte dela med mig av för möe i guess.. tänker inte prata med någon ändå.
dethär inlägget var mest för min skull.
jag har ingen flickvän längre. men hon är fortfarande min..
och när hon inser vad hon har gjort fel, bett om ursäkt ordentligt, och sagt hejdå till sitt jävla ex som
bara kommer såra henne,(detta av den enda anledningen att jag VET vad som kommer hända, och vill
inte se min älskade såras, särskilt inte av hennes ex..) då ... då kan hon få bli min officiellt igen...
men tror ni det kommer hända?
hon kommer antagligen välja sitt ex som hon kommer få ha kvar som vän MAX 2 månader, istället
för den person hon påstått vara den underbaraste, bästa flickvännen som jorden skapat.
inlägget tas förmodligen bort sen ...

btw så kan ni ju få veta vad jag sparade till. förlovningsringar. Jag och Gabbi skulle gå på stan när skolan börjat, så hon kunde hjälpa mig att välja ringar..
jag tänkte leta sommarjobb så jag kunde
jobba typ halva sommarn. för DIN skull. jag har ALDRIG sommarjobbat, och hatar att behöva anstränga mig
när jag egentligen inte behöver det.

band jag kommer droga ett tag framöver: A day to remember, Alter Bridge,Escape the fate & sum 41.
bäst just nu: Sum 41-88

Kommentera något? puss <3
» Gabbi

snart börjar skolan, så då träffas vi igen. äntligen säger jag bara! jag saknar dig så himla mycket, just want to hug you! du skrev att du inte tänker prata med nån om de, så jag tänker inte tvinga dig till de. men jag vill att du ska veta att jag finns här. jämt. smsa mig, be mig ringa, be mig komma till alfta, vad som, jag gör så gott jag kan. jag gör allt jag kan och klarar av för att hjälpa dig när du mår dåligt och nu är en sån stund. de kommer bli bra tillslut, och är de inte bra så är de inte slut. men jag ska följa dig, stå bredvid din sida från början till slutet, varje gång du faller. jag är där på botten med dig och hjälper dig upp igen.

i love you sweetie, and you know where i live, you got my number and i'm just a tiny bit away ♥

2012-01-06 // 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback