So put your hands, down my pants, and I bet you feel nuts.

det är fedt varmt i mitt rum.. fast min jävla fläkt inte är igång..
well ..
spelat sims sen jag kom hem typ!
ska väl upp å ta en rök, sen spela lite till :)

Jag ska sluta göra saker för folk. Jag ska bli självisk,och sluta ställa upp.
Ingen som uppskattar skiten ändå, så varför ens försöka?
Me, Myself and I <3

jag som är bruden hela dan elleh?
med magrutor upp te öronen ffs ;)

Kommentera något? puss <3
» gabbi

jag uppskattar att du ställer upp, jämt och ständigt! du får inte sluta göra de, för vem ska jag då komma till när jag behöver släppa ut några tårar eller bara rage:a till så blire bra? :( <3

2012-01-19 // 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback