SLOTTEGYMNASIET<3

Japp. Jag och Gabbi var ju dit idag!
och ååååh vad jag älskade det! fedt jävla bra!
jag och Gabbi fick t.o.m pröva på att framkalla foton i en sånt där
mörkt rum som man alltid ser på film (aa'
L-O-V-E-L-Y!

fick dock reda på att man inte har någe media i första året
över huvudtaget... och att det kostar massa pengar att bo
på elevhem ... så... det sög balle ..
MEN! då blir det EXTRA möe media i 2an och 3an.
OCH, jag å Gabbi ska kanske kolla på lägenhet tsm=billigare,bättre (y)

träffade 2 söta pojkar idag med :3 eller .. träffade väl 3... men.. jag känner
knappt Kevin .. xd inte ni heller.. haha ..
WELL! Linus Zetterbergh och Fredrik Mårtensson <:
dom visade oss elevhemmet och djurprogrammets smådjur (a)
haha långt inlägg..

och nu gjorde jag som dom sa att man inte ska göra .. tog en google bild..
men aa, jag säger att denna är inte min! den är från google!
tänkte inte på å knäppa kort där.. ):

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback