Septum!

Till en början vill jag bara tacka er alla söta bloggläsare för
gulligaste kommentarerna, puss på er <3

SEN! vill jag meddela er om att jag nu piercat mig.. igen ;)
och .. fick reda på att det var första gången för hon som pierca mig..
alltså att ta septum.. fick dock veta det EFTERÅT när hon hade failat en gång .. XD
åååh jag är så fjollig ibland så jag dör .. haha ..
WELL, 2 kanyler igenom nästan, sen vart de bra! ;)
hade älsklings gabbi med mig som stöd, tur de <3

men aa.. min näsa är tjockare än en jude som gått på bulldieten 78 år..
haha .. men det går väl över snart! hoppas jag..

Kommentera något? puss <3
» gabbi

såg mycket bättre ut nu, utan blod ;)

men de va bara kul att följa med, även om jag satt bakom ryggen din och gömde mig.. ihih <3

2012-01-24 // 19:06:13
» Nadia

Vill också ha! Gjorde det jätteont? o: <3

2012-01-24 // 20:22:21
» Ida

fuuult!!!! sry men aa det ä så jag tycker.... Alva är fortfarande rädd för dig xDD

2012-01-25 // 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback