seg dag... aa.

seriöst.. orkar ingenting?
hah, kört på L'italie-style hela dagen..
inga trosor å ingen bh!!
känns fedt wierd.. xD som tur är har jag bara mjukisbyxor på mig! 

installerat sims, å börjat spela! i 5 min ... haha.. jag orkade inte ..
får se om det går å spela när jag kommer hem .. meeeeen..
aa, vi får se!
sitter å väntar på att stina ska komma hem nu, så vi kan käka
å åka in te söderhamn sen!
off to A-huset och träffa Adam å Jonat! :D

sen kanske man träffar Timmy och Babe-Hannah :')
fick reda på att Timmy bor 4km härifrån .. haha .. 

Bästa i lurarna just nu:

Silverstein-My heroine
Sixx AM-Life is beautiful
Sixx AM-Girl with golden eyes

bild från igår.


Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback