puss på er <3

chillaste dagen ever detta asså!
haha :D
hade 2 lektioner, varav en var estetiska=inte göra nåt allt,
och den andra var matte=läraren står å snackar halva lektionen!
sen drog jag, per å gabbi å käka! tacoooooos!
fast .. jag blev mätt efter halva ... XD
jag brukar ju inte äta nåt över huvudtaget fören runt klockan 5
på kvällen..
well, kolla på nå shit på torsberg, träffa älsk(<3), sen hem!
astrött är jag med .. 

haha, va sådär busig så jag kidnappade pers mobil med.. låste in mig på toan,
tog en söt bild, å gjorde den till bakgrundbild på pers mobil ;)

här har ni då mina favoriter, apart from mon amie <3, puss på er!
tuffa små pojkar å flickor dethär sörrni ;*

å eftersom Gabbi inte var med å låste in sig på toan med oss... så fick
hon en egen bild!

Kommentera något? puss <3

Skit? :( ni fick ju se oss spela!

2012-01-26 // 18:49:19

Puss saknar dig<3

2012-01-26 // 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback