Kvällen:

FÖRST, så tänkte jag svara på en bloggläsares fråga: JA, jag gör gärna mer
make-up tutorials ^^ kan nog göra en imorgon .. men den kommer nog inte upp fören
på lördag, kanske sönda..

sitter och läser min älskade Marilyn Manson bok! igen... haha ..
köpte den för nästan ett år sen.. läste ut den då .. och kommer knappt ihåg nånting ..
WELL, den är bra, I love it,I love them, I love him <3
nyss tvättat luggen åh.. å ska nog krypa ner å läsa snart (a)

änuwäj, imorgon blir det en färd bort till slödderhamn! . eh.. söderhamn .. ;)
till A-huset, tillsammans med Gabbi och Älskling, och kolla när
Pow och Twosome Time spelar :) och självklart på massa andra band med!
och kommer träffa massa godingar :*
såååå .. det blir INGE blogga imorgon, just so u know ..

Kommentera något? puss <3

Jag vet inte om vi tänker på samma person men om du menar han som självbiografin handlar om så heter han/bandet *Marilyn Manson;)



Ha det bra^^

2012-01-28 // 06:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback