I'll close my eyes, when u look at me .

Feeling right now:
vad gör man när allt går emot en? när man knappt orkar stå på egna ben?
när inget blir som man tänkt sig. när man, trots allt, inte kan leva utan dig?
Vad gör man när dom man älskar beter sig som idioter mot en, och inte
verkar tänka ett dugg på vad som kan hända sen..
haha varför rimmade allt jag skrev.. gay..
hur länge kan en människa stå ut med att känna sig bortglömd av den man älskar?
inte länge till kan jag säga er...

Kommentera något? puss <3
» gabbi

du vet att jag alltid står vid din sida, från mörkaste botten till ljusaste himlen och tvärtsom. oavsett vad, så ska jag alltid finnas där. hjälpa dig när du har det svårt och skratta med dig när du mår bra. jag älskar dig vännen <3

2012-01-21 // 19:17:28

Vilket underbart hår du har!

2012-01-22 // 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback