fml.

Kul dethär.
det som jag nyss trodde skulle bli mina 3 värsta dagar i
mitt liv... förvandlades POFF till den västa VECKAN i mitt liv..
sååå .. jaa... jag kan ju förvarna er om att jag inte kommer vara
särskilt glad och social denhär veckan. och inga sådär jätteglada
inlägg i bloggen heller, tyvärr.
and know why? för att jag inte är någon som fejkar.
jag visar allt.
that's me.

Tur att man har en fin flicka vid namn Gabbi som kan
få en att i 7 timmar, tänka på annat lite då och då.
önskar jag kunde ha med mig henne hela tiden ..
typ i fickan ..
det skulle vara underbart just nu ..
Och som ni ser så blev det så att jag klippte lugg.

edit: tur att det finns massa random söta människor i världen som verkar älska en iallafall..
jag lovar att det är över 50 pers som kommit fram till mig, som jag inte kännt, och berättat
hur fin jag är, och att dom blev så glada när dom såg mig ..
visst, jag brukar inte ta åt mig så mycket .. men på dåliga dagar värmer verkligen sånthär..

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Alttså aklhdkafaqegerfb vad fin du är! <3



Kan du inte lägga upp en bild när du har dredsen utsläppta? (A)

2012-01-10 // 18:23:18

Du passar verkligen i de där :) Såå sött!

2012-01-10 // 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback