Fails.


Måste ju berätta om pinsamma saker jag gjorde idag..
det började på musiklektionen-vi hade en assnygg vikare.
och eftersom skolsyster inte var i skolan, frågade jag honom om han
hade en Alvedon på sig(kan knappt äta piller men gabbi var less på mig.. haha)..
och så frågade han: ser jag ut som en Alvedon?
jag svarade: jaa får jag äta upp dig? ;)

insåg sen när lektionen var slut att det lät som en raggningsreplik... :$$$

Fail nummer 2 gjorde jag på Coop.
Jag och Gabbi var där idag, också ropade dom i högtalarna "Linus till kassa 5".
Jag och Gabbi blev typ: YESS!!! NY KASSA!!! 
det var asmöe folk där..
WELL. det visade sig att det var Linus Axelsson, en pojk jag träffat några ynka gånger..
gabbi går först, betalar, går vidare..
jag betalar, säger att han ska slänga kvittot,
och han svarar: okej då gör jag de! ;D
jag: BRA! PUSS KRAM HEJDAAAA!!! <3<3<3<3

2 steg senare insåg jag var jag just sagt... och ruscha sen ut därifrån .....

Haha, lite fail är man ju ibland.. nån mer som gjort några roliga failar som ni vill dela med er med? ;)

Kommentera något? puss <3

Ja Linus är en härlig kille! ;)

2012-01-21 // 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback