...

tog en prommenad för ett tag sen. fedt kallt.
k bry?
träffa person nummer 2 som alltid får mig att le fast
jag vill allt utom att just le-pow<3


h/e, när någon man bott tillsammans med i några månader,
ser att något är fel, TROTS en pokerface... då är det något
som är riktigt jävla fel.. -.-'

it hurts so fucking much. why do i do this to myself? im a good person! I can be
happier then ever! but I don't .. just because I love you.. although there you don't care..

nu tänker jag sova, klockan 21:20, innan jag bryter ihop igen.


Kommentera något? puss <3
» Nadia

Vart köper du dina lösögonfransar, länka? Älskar dem! Har velat haft såna länge, men inte hittat nå bra-a xd <3

2012-01-13 // 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback