Bollnäs time!

för det första, engelsha vloggen skulle bli övver 1 min .. har den riktiga på mobilen..
men Videofyme fuckar på mobilen, så kan bara spela in 23 min ?!
well.. när jag får internet på min data får ni se den riktiga!

hade assvårt å somna inatt.. börja kolla på film 21:45, å somna under den..
sen vaknade jag kl 1 igen ;_; somna typ 5-6 igen sen, snopp.
sen till råga på det så ringer pow å väcker mig kl 9 .... xD
jag har ju sovit möe inatt (y)

ska alldeles strax gå te honom, ska med han å TT-grabbarn till Bollnäs å
checka in nya replokalen!
sen funderar jag på å tvinga med pow på stan en stund, skulle vilja köpa lite nya
underkläder ;) haha ;)

och skulle göra vadsomhelst för en cigg eller tre ... T_____T

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback