Bara för att älskling bad mig så snäll så gör jag detta med.

hennes hittar ni ofc på hennes blogg.

1. Vad heter han/hon? Jaqueline Hanna Sofie Johansson, aka Rabbit Franke Ostbulleh Johansson <3 O-o ... vafan kvinnan har 100 smeknamn..

2. Hur gammal är han/hon? 16... OCH NÅGRA DAGAR! :c

3. När träffades ni sist? iiiiiiiiigår.. !!

4. Vad har han/hon för hårfärg? morot/träd.

5. Brukar han/hon färga håret? när hon har hår att färga .. så... aa.

6. Vilka färger har han/hon haft? -rosa å grönt, brunt, svart, blond, morot. vad jag sett iaf.

7. Vad har han/hon för parfym? ingen aaaaaaaaaalls. men hon luktar fedt gott.

8. Är han/hon galen? skämtaru? ..

9. Vad är erat bästa minne? alla retardminnen..... = alla ...

10. Har ni många minnen ihop? vi har kännt varandra i ca 2 år, och vart tsm typ, nästan 11 månader av dom, så jaa?

11. Vart bor han/hon? byhåla. Kilafors

12. Har ni varit utomlands tillsammans? haha.. hemma hos henne i somras... hon har fan människor som beter sig/ser ut/låter som apor ...

13. Är du avundsjuk på han/hon? Yes I am. soooooo musch.

14. Vad heter hans/hennes syskon? kvinnan vet knappt själv vad alla heter...

15. När träffades ni första gången? April 2010.

16. Hur träffades ni? Gemensamma vänner xd

17. Vad går han/hon i för sporter? gymmar? har sex? äter polly?...

18. Vad gör han/hon på helgerna? spelar...... eller är med mig.. eller med dennis .. i think? .. fetar sig?..

19. Gör efter skolan/ jobbet? nördar as hell.

21. Har ni pussats? dum fråga.

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? en till dum fråga.

23. Har han/hon fräknar? JA-AAAAAAAAA. assött.

24. Har ni kollat på film någon gång? ja! vi har sett massa halva filmer!

25. Har ni bråkat någon gång? Nothing is perfect without unperfection.
HAHA.. dedär kom jag på nu ... XD har nån sagt de förr? ..

26. Har ni sovit i samma säng? en till dum fråga. varför fan skulle jag göra denhär bby?

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha jaa...

28. Har du sett han/hon gråta? jupp

29. Vad gjorde du då? Torkat hennes tårar, och tyst.. hållt om henne ..

30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? hm.. i dunno? har jag det? sett henne asförbannad iaf?

31. Har han/hon sett dig gråta? maaaaaassa gånger... -.-' jag är känslig dramaqueen å the devil vet vad... kollar aldrig på en sorglig film med nån annan än mig själv igen....

32. Vad ska ni göra i sommar? springa runt å tönta oss som vanligt? ..

33. Har han/hon svikit dig någon gång? yes..

34. Har ni pratat i telefon någon gång? klart?

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? fråga inte ens.

36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? förmodligen

37. Älskar du honom/henne? ofc I do. det är sjukdomen jag har, och hon är min lilla drog. haha gay. klart jag älskar henne! meeeeeest av allt i världen!

38. Vad är det bästa med honom/henne? allt. hennes humor, hennes charm, hennes asgrymma sexighet, hennes förmåga att på 2 sek kunna bli som en söt liten 7 åring. ALLT <3

39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? inget, för då skulle hon ju inte vara sigsjälv? den jag älskar?

40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 100 miljoner? skulle leka turk å köpa henne en bil ;) haha.. bah skoja... det skulle jag inte alls.. så ovärt att köpa en bil ena dagen, och en ny pga att den gamla gick sönder veckan efter .. men jag skulle köpa massa söta thing till henne <:

41. Hur ser hans/hennes klädstil ut? gängstaaaaaaaaaa

42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skrivar om dig? de har hon redan gjort.. xd


Kommentera något? puss <3

Jag gillar att bli 7 år.. :/

jag älskar dig <3

2012-01-17 // 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback