Ballerinastyle.

idag har jag rageat på typ allt? ..
särskilt skoldatorer som verkar veta att jag har mensvärk
och vill göra mig mer sur.. -.-'
Hade så ont så jag spydde i morse.. inte alls okej.

finns dock saker som gjort min dag:
Per erbjöd mig sin jacka när jag frös<3
Fick winerbröd på skyddsombudsmötet, och festis<3
Franskalektionen spåra ut och alla, inklusive läraren garva sönder<3
Gabbi följde med mig å handla<3
köpt nytt headset<3
Syster Elin åkte buss med mig, Gabb med <3

btw så var jag sötast när jag hade bombarjacka på mig, haha.. 
köpte 2 påsar polly med, åt upp halva av ena på station dock..
sket man väl i?..
jag tänker deppäta sån hela dagen. och kolla på film. och spela sims.

frusit sönder hela dagen, är det förståeligt eller?

Kommentera något? puss <3

superfin!

2012-01-20 // 21:07:30

Finns det ff bombarjackor? Levde i min för...typ 15 år sen :p

2012-01-20 // 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback