Utmaningar?

Funderar starkt på att ha en "Veckans utmaning" varje vecka..
tyckte att min söta vän Gabbi var rätt smart när hon hade det förra veckan..
så varför kan inte jag ha en varje vecka?
HÖHÖ, puss Gabbi jag vet att du älskar mig ..

Vad tycker ni om det? skulle det vara något som är kul att läsa om?
och vad skulle ni vilja att jag skulle göra?

Förmodligen kommer jag vara asdålig på att komma på idéer.. så det kommer
bli typ, vara utan smink hela veckan, bara använda mjukisbyxor, eller något liknande..
help me!


I hope you feel really bad right now.

Kommentera något? puss <3
» gabbi

kör på de! de är faktiskt kul att utmana sig själv, för att se vad man klarar av :)

2012-02-19 // 19:13:10

Sv: SJÄLVKLART! Blondinskämtet.. <3<3<3

2012-02-19 // 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback